Utmanad

Jag har blivit utmanad av Creamaria

1. Gör du kort eller scrappar?
Än så länge gör jag "bara" kort, men chansen/risken finns att jag snart börjar scrappa.


2. Favorit färg som du gärna använder?

Jag gör kort för husbehov och försöker anpassa kortet till mottagaren, personligen har jag ju en förkärlek för rosa & lila men jag använder alla färger i mitt kortmakeri.


3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?

Blingstenar, blommor, rub-ons, fluid-chalks, band.


4. Vilket är ditt bästa köp?

Eftersom det inte var jag som köpte QK-tången så kan jag inte svara den, då får det bli diesen till tången, för dom använder jag jämt och ständigt. & mina fina stämplar.


5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Mönstersaxar, dom är lite besvärliga att klippa med tycker jag. Några av mina före detta mönstersaxar har en mycket mer hängiven ägarinna nu :-)
Vissa stämplar jag köpte i början har jag sålt, dom passade inte mig helt enkelt.


6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst?

Blommor, djur, filurer & snurklor är nog det jag använder/stämplar mest just nu.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?

Ja, en pärltidning, BeadWork.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? (papperspyssel)
Nina - en ständig källa till färgglad inspiration.
Creamaria - En inspirerande, mångpysslande & kreerande kvinna.
Chinapainter - En multikreerande kvinna till
Annelie - ATC; decos, smycken, kort - massor att inspireras av.
Karin - Aktiv blogg . aktiv kvinna, massor att titta på och inspireras av.


9. Vad/vem inspireras du av:
Jag inspireras av livet, av färger, människor, bloggar, forumsurfande/pratande, att titta på andras alster, av mina pysselsaker.


10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då?

Pärlor & om det är meningen att jag ska köpa papperspyssel så skulle jag absolut köpa ett till alfabet till min Quick Kutz.

Jag utmanar: Karin & Nina



Kommentarer
Karin SN

Svarat!

2008-03-14 @ 12:15:43
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com
Nina

Tack för utmaningen, vännen!
Nu har jag svarat i min blogg...

*KRAM*

2008-03-15 @ 00:50:10
URL: http://krumelurkonst.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0