Tjejsnack vecka 10

Vecka 10/08
Resor Ämnet kommer från Linda Strömbladh
  • Vilka länder har du varit i?
    Norge, Danmark, Finland, England, Spanien, Mallorca, Cypern, Italien, Grekland, Malta.
  • Vilken är favoritresan? Varför?
    Resorna till Mallorca, jag älskar Mallorca, det är så vackert där och så härligt att vara där, naturen, människorna, maten, stränderna, solen....
  • Vad vill du ha ut av din resa? Sola, upptäcka, äventyr?
    Det beror på vart jag reser och varför, jag reste inte till England för att sola utan för att shoppa, se sevärdheter osv. Åker jag till Grekland/Spanien är det för att sola & bada men även för att upptäcka och titta på sevärdheter, jag kan absolut inte ligga stilla på en solstol i en vecka utan vill ha en mix av sol/bad/shopping/sevrädheter/utflykter.
  • Vad blir nästa resa? (Behöver inte vara semester, utan var du ska över huvud taget.)
    Sommaren är inte planerad än men någonstans ska jag nog resa, troligen inom Sverige. Förhoppningsvis blir det även någon resa till Stockholm i år med.
  • Vad vore den absoluta drömresan?
    USA

    Tjejsnack hittar du här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0