Söndag

Sitter och lyssnar på en massa bra låtar på Youtube och i övrigt händer inte så mycket. Ska förflytta mig till soffan sen och kika på tv, det är ju Wallanderfilm ikväll och det vill jag inte missa. Jag som tyckte att Wallanderfilmer utan Lassgård inte var något att se får väl medge att jag ändrat mig, de nya som går på Söndagarna på 4:an är bra de med.
Det känns lite konstigt att se Johanna Sällström tycker jag.
Ola Rapace är för övrigt helt okej att vila ögonen på ;-)
& honom får man ju kika på imorgon i Anna Pihl med!
Måndagar har blivit en mycket hektisk tv-kväll för mig de senaste veckorna, två program som jag vill se krockar så jag har fått damma av vhs-spelaren igen & spela in.
Sjukhuset 19:30-20:00
Anna Pihl 20:00 - 21:00
Kungamordet 20:30-21:30
Cityakuten 21:00-22:00

Kungamordet är ju så oerhört välspelat & bra men med en oerhört läskig handling, Marie Richardson är briljant som vanligt.

Må så gott
/Space


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0