Tjejsnack vecka 9

Vecka 9/08
Djur Ämnet kommer från Emma S
  • Har du några djur, ras och vad heter de?
    Nej, tyvärr har jag inga djur, pga min allergi.
  • Är det nåt djur du skulle vilja ha, vad?
    Ja, jag skulle vilja ha ett gäng marsvin & en katt eller hund.
  • Är det nåt djur du INTE skulle vilja ha, varför?
    Jag vill inte ha djur utan päls, typ ödlor, ormar och sådant. Jag vill att djur ska vara mjuka & varma och ha päls.
  • Om du fick vara ett djur en dag, vilket, varför just det?
    Tja, att vara marsvin verkar ju ganska soft och mysigt.
  • Finns det något djur du är rädd för, vilket?
    BJÖRN, iiih dom är stora & läskiga.

    Tjejsnack hittar du här


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0