Tjejsnack vecka 8

Vecka 8/08
Bästa/värsta
Ämnet kommer från Linda Strömbladh
  • Minnet?
    Det behåller jag för mig själv :-)
  • Resan?
    Bästa är de resor utomlands till sol och värme som jag gjort.

    Jag har aldrig gjort några dåliga resor, möjligen den när jag var fem-sex år och vi åkte till Finland, knödde in oss i en liten stuga vid havet och det blåste halv storm, vi bytte ganska snabbt till hotell. Det var ju iofs ingen dålig resa, utan det var vädret som var dåligt.
  • Maträtten?
    Bästa är sushi
    Sämsta är kokt potatis
  • Köpet?
    Bästa är min underbart sköna soffa, ser ut som ny fast den har några år på nacken nu.

    Sämsta....hmmm, kommer inte på något på rak arm, det skulle vara dom där snygga svart/guld-färgade skorna jag köpte i höstas som jag fick så onda skavsår av att jag inte kan använda :-(
  • Egenskapen hos en vän?
    Bästa är snällhet

    Sämsta är elakhet


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0