Tjejsnack vecka 4

VECKA 4

Favoritprogram

Hur mycket tittar du på TV?
Inte så himla mycket faktiskt,  Citykauten ser jag, liksom sjukhuset och nästa vecka börjar ju tredje säsongen av Anna Pihl *glad* I övrigt kikar jag på lite av varje men det är inget mer jag "måste" se.
.

Vilken kategori av TV-program föredrar du att titta på?
En del serier som jag tycker är bra, filmer ser jag gärna om det är någon som intresserar mig.

Finns det något du följer du slaviskt?

Cityakuten, sjukhuset & Anna Pihl.

När och varför stänger du av TV'n?
När det jag skulle se är slut eller när  jag zappat runt tillräckligt länge och insett att det finns inget att se.

Skulle du kunna leva utan TV, varför/varför inte?
Ja, det skulle jag. Det mesta går ju att se online. Jag skulle ha/jag har mycket svårare att leva utan datorn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0