Tjejsnack vecka 38

Vecka 38
Yrken/karriär Frågorna kommer från Weronica

  • Vilket yrke har du/studerar du till och varför valde du just det? Om du inte, vilket skulle du välja?
    Jag är undersköterska, jag valde det för att jag ville jobba med människor. Jag hade nog tänkt att studera vidare men det blev inte så...
  • Trivs du med ditt yrkesval/att du inte valde alls? Varför/varför inte?
    Ja, en utbildning är ju aldrig fel.
  • Trivs du på din nuvarande arbetsplats/med dina nuvarande arbetsuppgifter, eller vad du än gör? Motivera!
    Jag arbetar inte.
  • Vilket yrke drömde du om att ha när du var liten? Varför just det?
    Jag kommer inte ihåg.
  • Har du möjlighet att göra karriär/vidareutbilda dig inom ditt yrke, och är det viktig för dig att kunna göra det? Varför/varför inte? Är du utan yrke osv, skulle du kunna tänka dig att klättra på karriärstegen?
    Det skulle jag säkert ha om jag kunde jobba :-(
Här hittar du tjejsnack

http://mlilja.net/tjejsnack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0