Tjejsnack vecka 37

Ditt Internetliv
  • Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
    Surfat har jag gjort sen början/mitten på 1990-talet. Jag hade egen hemsida förut, vet inte riktigt när jag startade den. Denna blogg har jag haft i 1,5 år iaf :-)
  • Vilken/vilka webläsare använder du?
    Internet Explorer 7.0
  • Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
    Jag läser kvällstidningarna och några morgontidningar online, kikar på Tradera, läser mina Yahoogrupper, jag hänger ganska mycket på olika pysselforum & på Pärlplatsen
  • Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
    Mailen kollar jag några gåner om dagen, jag har tre webbmailadresser.

  • Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
    Pyssel.net & pärlplatsen.
Här hittar du tjejsnack

http://mlilja.net/tjejsnack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0