Utmanad av Creamaria

Creamaria har utmanat mig & här kommer mina svar.


Regler:
Du måste svara på alla frågor och sedan utmana minst 6 vänner!


Hatar du mer än 3 personer?
Svar: Nej, att hata är tärande. Jag hatar ingen men jag tycker mer eller mindre om olika människor.

Har du någonsin försökt ta ditt liv?
Svar: Njej


Hur många hus har du bott i?
Svar: Fyra, fem om man räknar med landet.

Vilken är din favoritglass?
Svar: Carte d´ors Toblerone eller tiramisu. Gb´s låglaktos gräddglass är också smaskens, med lakritssås på.

Vilka är dina favoritskor?
Basketdojorna med döskallar därför att dom är så sköna.


Har du fällt krokben på någon?
Svar: Nej

Vilket är det värsta ämnet den här terminen? (Vilka pluggar??)
Svar: Jag pluggar inte.

Vilket är ditt favoritämne den här terminen? (???)
Svar: Jag pluggar inte.

Äger du en Britney Spears-CD?
Svar: Nej.

Har du nånsin spytt bland folk?
Svar: Nja, någon gång i tonåren kanske men det är preskriberat nu.


Säg någon/något du alltid tänker på..
Svar: Pass


Vilken musik tycker du bäst om?
Svar: Pop

Vilket stjärntecken är du?
Svar: Skorpion


Vilken är den pinsammaste CD du äger?
Svar: Arvingarna, köpte den i tonåren & den ligger numera i en kartong.

Sommar eller vinter?
Svar: Sommar


Har du örfilat någon?
Svar: Nej.

Spelar utseendet nån roll?
Svar: Nja, egentligen ska det inte göra det, men man kan ju inte komma ifrån att det faktiskt gör det....


Favoriträtt?
Svar: Sushi


Är du förlåtande?
Svar: Ja


Hur många barn vill du ha?
Svar: Jag vill ha två-tre stycken.

När grät du senast?
Svar: Oj, det vet jag inte det är nog ett tag sedan.


Har du kallat din lärare för mamma?
Svar: Nej!


Vad har du för smeknamn:
Svar: Inget, förutom några som mamma använder som hon använt sen jag var liten, men dom är hemliga :-)


Är du nöjd med ditt liv?
Svar: Nja, jag försöker göra det bästa av situationen och ta vara på de bra dagarna & glädjas åt det lilla. & fy vad floskligt det där lät, men det är sant.


Gillar du dig själv?
Svar: Mer och mer.

Är du närmare din mor eller far?
Svar: Min mor, men jag är nära min far med.

Favoritegenskaper hos motsatta könet?
Svar: Snällhet, ärlighet & intelligens.

Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Svar: Kissa stående :-)

Jag utmanar: Annelie, Karin, Elina, mojs,  DrNina, Bea



Kommentarer
Anonym

jag kommer inte anta utmaningen, vägrar så gott som notoriskt utmaningar där man måste plåga någon annan med dem.

2007-10-03 @ 23:49:15
URL: http://beastankar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0