Tjejsnack vecka 40

Vecka 40
Djur Ämnet kommer från Alexzandra

  • Vad har du för favorit djur?
    Marsvin, hund & katt.
  • Vilket djur har du alltid drömt om att få träffa/se i det vilda.
  • En gorilla eller annan apa, jag älskar apor, dom fascinerar mig.
  • Vad för slags djur skulle du vara om du var ett djur, varför?
    En katt, dom är självständiga, ingen sätter sig på dom, dom är oftast smala, nätta & viga.
  • Vilket djur är du mest rädd för, varför?
    Björnar....
  • Har du några djur? Vad/vilka?
    Nej tyvärr har jag inga djur, jag är allergisk.
    Men jag har haft en hel del djur förut, undulater, vandrande pinnar, grodor, fiskar. hamstrar, katt, marsvin & så Smilla (pudel)


Tjejsnack hittar du här



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0