Dom är tillbaka...



Snowjogging
Ibland säger en bild mer än tusen ord. ...
Jag har sett  med egna ögon i skoaffärer på stan att dom är tillbaka, i lite coolare färger än denna, cerise, svart, mönstrade....Men det hjälper inte! Dom är ändå lika fula!
Snowjoggingsarna är tillbaka och vad annat kan man göra än att blunda och hoppas att man slipper se dom på allt för många fötter i vinter.
Ni som ändå funderar på att köpa ett par, lyssna till en som var ung på 1980-talet.
Snälla, köp andra skor.
Been there - done that!
Jag har haft många par av dessa tingestar på fötterna, visst dom är varma. Men det finns det mycket annat som är.
Jag trodde ALDRIG att jag skulle behöva få se dessa "skor" igen!
Blir dom den stora vinterflugan lär jag bli illamående hela vintern.

****************************************************************************************************************************
Förresten gick en epok i graven igår, min urfula kaktus som var över 15 år skars ner i mindre bitar och slängdes i komposten. Den hade bara några centimeter kvar tills den hade nått taket, den var över en meter lång & som sagt väldigt ful.
******************************************************************************************************************************



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0