Jag har blivit utmanad

Av Creamaria

Vad gjorde du för tio år sedan?
Var på sluttampen av min utbildning & var tio år yngre än vad jag är idag :-)

Vad gjorde du för ett år sedan?
Samma som idag.

Fem snask du gillar..
Toblerone, skumkantareller, Malacos Juicy, Gott & Blandat, Noblesse.


Fem sånger du kan hela texten utantill på:
Nationalsången, bä bä vita lamm, ekorrn satt i granen, nu tändas tusen juleljus, stilla natt. *s*

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Resa, skämma bort min familj & vänner, slippa tänka så mycket på om pengarna kommer att räcka månaden ut.

Tre dåliga vanor:
Motionerar för lite, äter lite för mycket godis i perioder, jag är en nattuggla, fast jag anser iofs inte att det är en dålig vana, det är bara sån jag är och har varit i hela mitt liv.

Fem saker du gillar att göra:
Vara med familjen, skapa smycken, papperspyssla, läsa, fika.


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa
Snowjogging, päls, tights, bolero, kläder i acryl (det kliar & noppar sig)


Fyra favoritsaker:
Datorn, tv:n, mina pärlor, min nya digitalkamera, min sköna soffa.


Fem personer som jag gärna vill se göra den här utmaningen:
De som vill/orkar/har lust får mer än gärna göra den :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0