Tjejsnack vecka 30

 

Vecka 30
Underverk (Klickbara länkar i frågorna)

  • Vilka av Sveriges [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
    Göta kanal, (jag har inte åkt PÅ kanalen med båt men jag har sett den och åkt förbi den väldigt många gånger. )
    Visby Ringmur
    Öresundsbron (har åkt över eller rättare sagt under den med tåg)
    Globen

  • Vilka av Världens [7 underverk] har du besökt/vill besöka?
    Jag har sett/besökt Colosseum.
    Jag skulle vilja besöka Kinesiska muren, staden Petra & Taj Mahal

  • Vilken plats/byggnad skulle du vilja kalla ett riktigt underverk och varför?
    Akropolis i Aten, jag har varit där och det är en magnifik plats och jag tycker att det är ett underverk.

  • Vilken artist skulle du kalla för ett riktigt underverk och varför?
    Tja, jag brukar inte sätta sådana titlar på artister men min favoritartist är ju Jill Johnson så jag får väl säga henne då.
  • Har du gjort något som i dina ögon är ett underverk, vad?
    Ja, jag har blivit till & fötts - DET tycker jag är ett underverk.

Här hittar du tjejsnack:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0