Tjejsnack vecka 27

Nycklar
  • Vart går nycklarna på din nyckelknippa?
    En går hem & en går till mina föräldrar.

  • Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad?
    En jättesöt nyckelring som jag fick på alla hjärtans dag av en kompis, & två andra nyckelringar + en polisbricka och hela härligheten hänger i ett  nyckelband.


  • Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför?
    Trots att jag inte är rojalist så skulle jag nog vilja ha kungens hemnyckel för jag vill så gärna kika in där och se hur dom har det & vad dom har i kylskåpet till exempel.


  • Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?
    I handväskan eller så.


  • Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den?
    Min familj får gärna låna den, dom kanske ska vattna blommor eller något, det behöver inte ens vara en speciell anledning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0