Tjejsnack vecka 3

Ny vecka - nytt tjejsnack :-)

Vinter
· Vad är det bästa med vintern?
Att sitta inomhus med tända ljus - haha det rimmade! *har nog tävlat för mycket igen*

· Vad är det sämsta med vintern?
Snö, blåst, is, kyla och att man måste pälsa på sig så mycket om det är kallt ute. Det framgår nog att jag inte diggar vintern så jättemycket!

· Bästa vintersemestern - solsemester eller skidsemester?
Solsemester! *palmer, blått vatten, paraplydrinkar*

· Sysslar du med någon vintersport?
 Hmm....samvetsfråga. Jag har slalomutrustning men jag har inte åkt slalom/använt utrustningen på elva år, undrar om det är dags att damma av grejerna denna vinter?!  Jag gillar att åka slalom, se där jag kom på en bra sak med vintern.

· Vad är ditt favorit vinterplagg
Min täcjkjacka för den är så mjuk, varm & gosig men denna vinter har hittills varit för varm för att jag ska använda jackan, för den är som sagt varm!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0