Snart jul

Hoppas ni har det bra allihop! Nu drar det ihop sig mot jul och många har mycket att göra. På stan är det nästintill kaos, folk rusar fram med något galet i blicken på jakt efter den perfekta julklappen. Hoppas dom hittar den...
Själv tar jag det rätt lugnt, jag har en klapp kvar att köpa och det får bli imorgon, jag vet vad jag ska köpa så det är lättsamt, jag har handlat ganska många klappar via nätet i år, det är himla bekvämt att få dom levererade hem till dörren utan att behöva bege sig ut och trängas. Nu har jag precis strukit juldukarna så dom ligger på sina platser nu och det är bara pyntet som fattas, men det tar jag imorgon, jag delar upp det hela lite.
Jag ska koka godis också, hittade detta recept igår och det ser vääldigt gott ut eller hur?!
Återkommer närmare helgen med smakrapport, men jag har svårt att tro att det kan bli fel när man har skumbananer i :-)


Kommentarer
Annie

Det låter smaskens! Jag har skrivit ut det nu, så vem vet, det kanske blir sånt för mig också... Om jag inte äter upp skumbananerna först, förstås! LOL!

2007-12-18 @ 23:50:04
URL: http://annie-paperworks.blogspot.com
Spacegirl

Trixet är att köpa mååånga skumbananer så att man kan äta några medan man kokar sitt godis :-)

2007-12-19 @ 16:38:11
URL: http://spacegirl.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0