Kul Lista

Som jag hittade & tog hos Creamaria

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Nej

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Nej

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga. jo i högstadiet fick jag Mivitotal av mamma, dundermedel som innehåller allt man behöver.

4. Vad åt du senast?
Fil & flingor

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nej, jag har inte träffat någon människa än idag, bara pratat i telefon.

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej.


7. Är du polare med grannarna?
Inte polare, men man hejar ju och så.


8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska, tyska & franska.


9. Vilka länder har du bott i?
Sverige.


10. Senaste piercingen?
Jag tog ett hål i vardera örat när jag var 12-13 år.


11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I torsdags.

12. Gay?
Nej

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja, men det är preskriberat sen länge.

14. Har du äggat någon?
Nej.


15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nope, men det vore ganska kul att göra det!


17. Har du varit på stranden?
Jodå, många gånger i år också men jag har inte badat ute denna sommar :-(


18. Har du haft en stalker?
Nej.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Japp


20. Hur bra är din syn?
Rätt kass, tur att det finns glasögon & linser :-)


21. Har du varit på ett party?
Jodå.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej tack.


23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Slösa din tid på någon annan. Jag har redan en trevlig & bra svägerska.

24. Har du varit utomlands?
Ja.

25. Har du sett din bästa vän naken?
Nej.


26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Jag har varit på 5 stycken och alla var otroligt fina.


27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag slåss inte och jag går inte i skolan. Men skulle jag ha gjort det skulle dom nog inte bli så glada.

28. Var är dina syskon just nu?
På jobbet skulle jag tro.


29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Det kommer jag inte ihåg :-)

30. Vem ringde dig senast?
Mamma.

31. Vilken tid gick du upp imorse?
*hemligt* Det var inte morgon då, snarare förmiddag.

32. Vad ska du göra i helgen?
Jag har inte tänkt så långt än.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Det är klart vi betalar för ölen! Lycka till på mötet, vi höres. Det var från bror, jag hade köpt öl som jag visste att dom gillar och när jag kom hem satt det pengar på mitt kylskåp för dom ville betala för ölen :-)
& jag dom är över 20!


34. När var du riktigt sjuk senast?
Det var längesedan.

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Jag brukar inte ta på kändisar.

36. Vad finns i din bakficka?
Jag har capri-byxor utan bakfickor idag.


37. Har du färglinser?
Nej, dom är ofärgade.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov eller höll på att somna.


39. Vad är det första du gör på morgonen?
Undrar vad det är för dag, vad klockan är osv.


40. Vad ska du göra efter det här?
Gå till affären.

Jag utmanar: A



Kommentarer
Maria

Kul att du också fastnade för listan. :)

2007-08-21 @ 20:03:02
URL: http://creamaria.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0