Tjejsnack vecka 14


Påsk

·Hur firar du påsken?
Med familjen.

·Vad klarar du dig inte utan i matväg under påsken?
Mammas sillröra, ägghalvor med rom, köttfonduen som vi äter på påskafton....

·Brukar du ge/få påskägg?
Jag brukar få ett påskägg och ibland ger jag bort påskpresenter, i år har jag filtat 8 st kycklingar i ull som ska pryda påskbordet, det blir min present till familjen.

·Brukar du skicka påskkort?
Ja, via nätet.

·Vad skulle den ultimata påskpresenten till dig vara i år?
Inget som jag kan komma på, jag är så nöjd med att vara med familjen, äta god mat, vara ute...



Kommentarer
Annelie

Hej vännen! Tack för din kommentar i min dagbok :) Och vad snällt av dig att du nominerat mig till veckans tjejsnackare! Vad glad jag blir!! :D
Vad bra att du skrev länken hit så jag hittade hit till din blogg! :) Nu ska jag kika lite mer här, verkligen jättefina saker du gör!!
Kram Annelie

2007-04-02 @ 16:18:05
URL: http://annelie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0