Frågeformulär

Hittade detta i Creamarias blogg

FÖRSTA
Riktiga jobb:
Vårdbiträde på ålderdomshem.
Egenköpta CD: East 17 (tidigt 1990-tal)
Piercing/tatuering: Tog ett hål i vardera örat när jag var 12-13 år.
Riktiga kärlek: Det håller jag för mig själv :-)
Fiende: Har ingen fiende men däremot finns det människor jag inte har någon kontakt med längre av en eller annan orsak.

SENASTE
Biltur: Idag - fick skjuts till sjukgymnasten av pappa.
Kyss: Hmmm...det var ALLDELES för länge sedan.
Låne-bok: "Det som aldrig sker" Av Anne Holt, & den skulle ha varit tillbakalämnad redan. Fy Mig.....men jag har iaf läst ut den och den var riktigt bra.
Film sedd: Den bästa av mödrar på DVD, väldigt gripande film!
Dryck förtärd: Vatten
Mat äten: Räknas mackan och nyponsopppan jag nyss åt/drack?  Annars var det väl frukosten imorse som bestod av Kelloggs Special K Black & blue berries i lättyoghurt, ett glas juice & två mackor med ost. Det bidde ingen lunch idag...
Telefonsamtal: Ringde till mamma förut idag.
Skiva spelad: En mixad cd med låtar som jag laddat ner helt lagligt, har betalat för dom!
Irritation: Den långa väntetiden på apoteket.

JAG
Vill: Pärla :-)
Har: Ganska nyss kommit hem.
Önskar: Att vintern går fort.
Hatar: Krig
Är rädd för: Björnar, krig & sura disktrasor.
Hör: Datorns susande & mitt eget hackande på tangenterna.
Undrar: Det är mycket det, men närmast kanske vad/om jag ska se på tv ikväll. Lagom komplicerat sådär.
Ångrar: Tycker att Creamaria hade ett så bra svar på den att jag lånar det, allt jag inte gjorde.
Älskar: Min familj, släkt & vänner.
Sjunger: I duschen & det ska alla vara väldigt glada för eftersom det låter förskräckligt. Jag är noll komma noll musikalisk.
Gråter: Över livets orättvisor


JA ELLER NEJ

Jag har en dagbok: Ja, jag har skrivit dagbok varje dag sen högstadiet, i ca 14-15 år.
Jag gillar att laga mat: Ja, ibland.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: Ja, det har väl alla?


FAVORIT

Nummer: 4 och 8.
Färg: Rosa & lila. (kommer förmodligen aldrig att komma ur mina rosa period) Sen gillar jag svart & blått också.
Dag: Säger väl Onsdag :-)
Månad: Juli, för då är det SOMMAR!
Drycker: Cola light, vatten, kaffe & rött vin.


FÖREDRAR

Gos eller hångel: Båda är lika bra :-)
Te eller kaffe: Kaffe
Mörkt eller ljust öl: Inget av dem, jag tycker inte om öl.
Rött eller vitt vin: Rött :-)


INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG

Gråtit? Ja.
Hjälpt någon? Nej
Köpt något? Igår blev det lite pysselsaker & idag blev det apoteksvaror.
Gått på bio? Nej (det var alldeles för längesedan)
Sagt ‘jag älskar dig’? Nej.
Saknat ett ex? Nej
Skrivit i en dagbok? Ja
Haft ett seriöst samtal? Ja
Saknat någon? Ja
Kramat någon? Ja, mamma.


Svara gärna på denna i din blogg :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0