Vår i luften

Idag kan man säga att det märks att vi är inne i vårmånaden Mars. Trots nattens kyla (-20) strålar idag solen och jag vill bara ut och gå.
Fick så fina decos med posten från en av tjejerna i Decogruppen - och nu ska jag förklara vad en Deco är, det är ett häfte/liten bok där den som gör själva decon dekorerar framsidan & bestämmer ett tema (det finns de utan teman med) sen skickas boken vidare och varje person den hamnar hos dekorerar en sida utifrån temat och när decon är full skickas den hem till ägaren.  Jag är med i en grupp där vi byter inom Sverige för att hålla nere portokostnaderna men de decos man får hem kan ha varit vartsomhelst i världen, jag fick en väldigt vacker från Indien idag. Det är kul att se vart dom har varit innan dom kom hem till mig.
Eftersom jag är kreativ av mig & bara älskar att papperspyssla, innan har jag mest gjort kort, så passar detta mig bra och jag är lyckligt fast i decovärlden =) Också få jag ju användning av alla fina pappper jag samlat på mig...
På den andra kreativa fronten dvs smyckestillverkandet går det bara bra. Ser att någon varit inne och lämnat ett mess och denne någon kanske undrar hur det går på skrivarfronten - tack bra! Förutom bloggandet blir det mina sedvanliga artiklar. Romanen får vänta....

Tack för alla fina meddelanden i bloggen!
/Space


Kommentarer
ÖstenO

Hej Anx,idag har jag i alla fall varit på jobbet och hos min kurator,det känns bättre idag även om jag sov dåligt inatt oxå,men jag kom iväg i morse i alla fall,mvh Östen

2006-03-08 @ 14:34:43
URL: http://osten.blogdog.se
Håkan

Hej Anx!
Kul att du bloggar!
Hälsningar Håkan från Anankesidan

2006-03-09 @ 14:57:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0