Söndagsbetraktelser

Är det bara jag om tycker att söndagar har en speciell atmosfär, av lugn & ro. Ingen gör sig någon större brådska på söndagar. Till och med på nätet går allt i en maklig takt,  nu har jag inte gjort någon djupgående undersökning men i de diskussionsforum jag är med i så postas det bra många färre inlägg på söndagar än andra dagar. Undrar vad folk gör egentligen, det är ju knappt ens något bra på tv.
Jag har ikväll äntligen blivit klar med ett halsband som jag jobbat på flera veckor, en avbruten nål & många pärlor senare är det äntligen klart och finns att beskåda här i mitt album http://www.parlplatsen.se/coppermine/displayimage.php?album=lastup&cat=0&pos=0
Det är gjort efter en beskrivning av en kvinna som hänger i samma pärlgrupp på nätet som jag.

Imorgon blir det fart på det mesta igen, då börjar en ny vecka med nya planer & förutsättningar.
Dags att säga godnatt
/Space



Kommentarer
Östen

Hej Anx,kul att du fixat en blogg,jag tycker att du har väldigt bra kommentarer på anankes forum och bra råd och tips till andra människor,jag kommer att läsa dina inlägg här på bloggen du får gärna höra av dig till min blogg eller mail,mvh Östen

2006-03-06 @ 13:31:58
URL: http://osten.blogdog.se
Cina

Hej spacegirl, kul det här. Då må man gå in med viss frekvens för att hålla sig uppdaterad. Östen verkar ha legat i, ha,ha. Förstod nästan att något måste hänt då det var samma tid på alla kommentarer. Lycka till med denna skrift!

2006-03-07 @ 09:09:47
Olle Åsard

Lycka till!

2006-03-07 @ 11:24:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0