Farmors gardiner goes...

Jag har hittat en rolig sajt  www.olydig.se och när jag tittar bland alla fina saker dom säljer så rycker det ordentligt i shoppingtarmen. Jag blir så glad av att titta på deras härliga saker och surfar in då och då för att se om det kommit in något nytt, och det hade det gjort nu sen sist jag kollade, jag kände igen ett tyg dom använt så väl men hade lite svårt att placera det.....men så plötsligt visste jag.
Farmors gardiner!  - dom har sytt bindväskor av ett likadant tyg som farmors gardiner.
Är det inte häftigt så säg!
Det är bindväska nummer 87 & 88.
Är en av dom snart sålda så vet ni vem som varit framme & köpt sig ett stycke nostalgi för 60 kronor.
För vem skulle kunna motstå att äga en liten väska i ett likadant tyg som först var farmors & som sen hängt i vårt kök.
Undrar vad farmor skulle sagt om hon visste att det finns designade små väskor av ett likadant tyg som hennes gardiner.....
Trevlig helg!
/NostalgiSpace
ps. har förresten hittat igen en väska sydd av ett likadant tyg som mina gamla docksängkläder med, det bruna med små vita hjärtan.ds.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0