I sommarens soliga dagar jag går med La Paz-rosa naglar....

Jag tycker det är rätt roligt att läsa andras bloggar, vissa dagar vill jag bara läsa pysselbloggar för att se vad andra kreerar.
Andra dagar slösurfar jag runt och läser det jag stöter på. Iaf så läste jag Ebba Von sydows blogg, ni har säkert hört talas om henne, hon  är stilexpert och chefredaktör på Vecko Revyn, egentligen är jag inte så intresserad av det hon skriver om eftersom jag ändå inte har varken råd med eller någon längtan efter de kläder hon skriver om. Men jag kan stoltsera med att vi har samma färg på naglarna :-) La Paz rosa, hon på fingernaglarna (antar jag) och jag på tånaglarna eftersom om jag målar mina fingernaglar skavs det ändå bort på nolltid, sån är jag.
Så fingernaglarna målas här mycket sporadiskt.
Det är inte likt mig att skriva om nagellack, men eftersom jag skriver om det som dyker upp i skallen får ni hålla till godo med det.
Nu är det dessutom semestertider så bloggen kanske kommer att uppdateras (ännu mer) sporadiskt än vanligt, det beror liksom på om jag har inspiration till att blogga eller om jag föredrar hängmattan istället....
Nu ska jag iaf baka ut min bulldeg som har jäst medan jag skrev detta, inom en snar framtid doftar det nygräddade kanelbullar här.
Sugen någon?!
/Space


Kommentarer
östen

Hej Anx kul att höra av dig,ja jag fick sjukersättning till slut så nu vet jag vad jag ska göra en tid framöver i alla fall,att jag ska vara kvar på rehab ett tag till,nu så har jag semmester men det är ju så varmt så det är svårt att få något gjort,brukar vara ute och cykla lite det tycker jag är mysigt och det fläktar ju lite i alla fall,ha det bra och sköt om dig,mvh östen

2006-07-05 @ 20:04:07
URL: http://osten.blogdog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0