Mer cybertävlande

Nu har jag upptäckt (bättre sent än aldrig) cyberutmaningar, det är jättekul.  Man får en skiss eller en beskrivning att tolka och sen har vi visst många timmar på oss att skapa våra bidrag, man sitter hemma och laddar sen upp bilder på det man gjort. Sen sker en omröstning där man röstar på det bidrag man tycker bäst om i varje kategori & så vinner det bidrag som fått flest röster =)
I en av dagens utmaningar var jag den enda tävlande så jag har vunnit :- ) Tjohoooo
Det är kul att göra kort efter skisser och extra kul att sen få se hur de andra tänkt & hur deras kort blivit av samma skiss. Sen är det ju ett sätt att fylla på lagret av handgjorda kort också.

Jag gillar ju som många vet att tävla, när själva tävlandet innebär att skriva slogans & motiveringar.
Jag älskar när det dimper ner vinster i brevlådan, jag brukar sällan klaga på min post =)
Annat tävlande, läs idrott överlåter jag åt andra. Fast at titta på idrott går ju för sig, speciellt friidrotts-EM, det är både varierande & spännande.
/Space



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0