En helt vanlig tisdag

Så var påsken över och jag är fortfarande mätt....har njutit av mammas goda påskmat & en del godis slank ner med...
Övriga konstateranden är att jag är hopplöst otränad i Scrabble numera, jag måste verkligen öva, inte för att jag är en dålig förlorare, jag är faktiskt en mycket bra & luttrad förlorare eftersom jag är van att förlora i det mesta utom just Scrabble vilket jag nu i påsk gjorde två gånger till och med. Det måste vara en hel evighet sen jag spelade Nisse  vilket jag gjorde ofta förut, ska nog börja spela där igen och se om de gamla takterna sitter kvar.

Dagens vårtecken: Uteserveringarna har ploppat upp som svampar ur jorden och människor sitter där och äter glass.
Gatorna är snart sopade & min balkong är dammsugen.

/Space

Nu har jag provat Nisse igen - jag är inte lika snabb som jag brukar vara än men det var precis lika kul som vanligt, det känns inte som om det var över ett år sedan sist :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Spacegirl

Smycken, scrap & småprat

RSS 2.0